• تلفن: 35095035-021
  • info@raadcallcenter.ir
  • تهران، بلوار پاسدار گمنام، خیابان تکیه اکبرآبادی، پلاک 7

خدمات - مرکز پیام رعد

سرویس‌های مرکز پیام رعد برای کسب و کار شما:

سرویسهای پشتیبانی تلفنی 24 ساعته

پاسخگویی به سوالات مشتریان🔹

ثبت و پیگیری شکایات🔹

خدمات منشی تلفنی🔹

اعمال تغییرات لازم در پنل پشتیبانی شرکت ها🔹

فروش تلفنی و پشتیبانی فروش

معرفی محصول و ثبت سفارشات🔹

پیگیری مرسولات🔹

پیگیری کالای مرجوعی🔹

راهنمایی خرید آنلاین🔹

پشتیبانی آنلاین 24 ساعته

پاسخگویی به ایمیل و اس ام اس🔹

پاسخگویی به نظرات در اینستاگرام و تلگرام🔹

پاسخگویی سریع به تیکت ها و چت آنلاین🔹

بررسی محتوای تولید شده در اپلیکیشنهای موبایل🔹

تحقیقات بازار

جمع آوری داده🔹

نظرسنجی تلفنی و پیامکی🔹

انجام تحقیقات در دیتابیس های موجود🔹

اطلاع رسانی خدمات و رویدادها

اطلاع رسانی تلفنی🔹

اطلاع رسانی از طریق پیامک و فکس🔹

اطلاع رسانی آنلاین از طریق ایمیل و تلگرام🔹

خدمات باشگاه مشتریان

خشنودسازی مشتریان (HAPPY CALL)🔹

پیگیری شکایات🔹

رضایت سنجی🔹



گزارش‌های تحلیلی و مدیریتی

مرکز پیام رعد با فراهم کردن شرایط نظارت آنلاین و ارائه‌ی گزارشات مختلف و شفاف، امکان کنترل جامع را برای شرکت‌ها به وجود آورده است.

  • نمودار آماری تعداد تماس‌های از دست رفته و پاسخ داده شده
  • نمودار ترافیک تماس در بازه‌های زمانی دلخواه جهت تحلیل رفتار مشتریان نهایی
  • دسترسی به تابلوی نظارت کال سنتر به صورت آنلاین
  • ارائه‌ی داشبوردهای مدیریتی برای رصد سطح سرویس پاسخگویی (80/20)
  • ارائه‌ی دسترسی جهت مانیتورینگ زیرساخت فنی و رصد عدم قطعی
  • ارائه‌ی گزارش تحلیلی علل تماس‌ها و بررسی مشکلات مشتریان نهایی
  • دسترسی آنلاین به نتایج ثبت شده در سرویس‌های نظرسنجی ، اطلاع‌رسانی و فروش

خدمات مدیریتی مرکز پیام رعد

آموزش و مدیریت بهره‌ور منابع انسانی

با بهره‌مندی از آخرین متودهای مدیریت اپراتورها و نرم‌افزارهای مانیتورینگ منابع انسانی، این مرکز بهره‌ورترین چینش منابع انسانی را ایجاد می‌نماید تا کارایی نیروها به حداکثر برسد. در راستای رضایت و نگه‌داشت نیروی اپراتوری، نظام پاداش، جریمه و ارتقای شغلی در سطوح مختلف تدوین شده است. گذراندن دوره های ICDL و فن بیان برای شروع به کار ضروری است.

مدیریت کیفیت سطح سرویس

با مدیریت حرفه‌ای اپراتورها، این مرکز سطح سرویس استاندارد صنعت، یعنی "پاسخگویی 80 درصد تماس‌های مشتریان نهایی در 20 ثانیه‌ی اول" را تضمین می‌نماید. فاکتورهای کلیدی در پاسخگویی به مشتریان نهایی مانند فن بیان مناسب، مدت زمان پاسخگویی، شروع و پایان حرفه‌ای تماس، کسب رضایت در پایان مکالمه و... در مرکز پیام رعد رصد می‌شود.

مدیریت پایداری زیرساخت

مرکز پیام رعد با داشتن پشتیبانی 24 ساعته‌ی فنی در تمامی ایام هفته، تضمین می‌نماید در 99 درصد زمان سرویس دهی، مرکز تماس شما بدون هیچ دغدغه و اختلال پوشش داده شود. استفاده از نرم‌افزار مانیتورینگ Zabbix توسط تیم پشتیبانی، زمان عیب‌یابی را به حداقل می‌رساند.

مدیریت تامین زیرساخت مناسب

مرکز پیام رعد با استفاده از به‌روزترین تجهیزات شبکه، آمادگی دارد در کوتاه‌ترین زمان، سرخط اختصاصی مشتریان را در بستر فیبر نوری، MPLS و یا اینترنت به مرکز پیام رعد منتقل نماید. مشتریان می‌توانند از شماره‌های هشت رقمی این مرکز نیز استفاده نمایند.

انعطاف‌پذیری در برخورد با مشتریان

پروسه‌ی شروع به همکاری با آموزش اپراتورهای منتخب پروژه زیر نظر مستقیم نماینده‌ی شرکت همکار آغاز می گردد. مرکز پیام رعد در تعریف مقدمات لازم در فرایند اجرای پروژه مانند: طراحی فرم نظرسنجی در نرم افزار CRM ، ثبت نظرات مشتریان با عناوین ویژه، استفاده از دیتابیس مشتریان برای تماس، استفاده از دیتابیس مرکز تماس برای ارتباط به جامعه هدف و... بسیار انعطاف‌پذیر عمل می‌کند.



درخواست مشاوره رایگان

Language