تیمی از متخصصترین افراد
امروزه مراکز تماس ، نقش مهمی را در ارتباط بین کسب و کارها و مشتریانشان بازی می کنند. سازمان ها به اهمیتی که مراکز ارتباط در موفقیت آنها دارند پی برده اند. در مراکز تماس ، مشتریان می توانند از طریق تلفن، فکس، صندوق صوتی، ایمیل، پیامک و وب سایت با توجه به علاقه خود از طریق هر کدام از رسانه های ذکر شده با سازمان ها و کسب و کارها در ارتباط باشند.
مرکز پیام رعدالغدیر در فروردین ماه ۱۳۹۴ با هدف پیاده سازی کسب و کاری به روز در جهت ارائه خدمات مرکز تماس تلفنی به سازمان ها و نهادهای مختلف تأسیس گردید. و همچنین این مرکز از بدو تأسیس، با تکیه بر سرمایه های انسانی و مدرنیته کردن انتقال فن آوری های جدید توانسته است رشد قابل توجه ای در زمینه های اجرای پروژه های مبتنی بر کال سنتر در گروه فعالیت های مختلف کسب کند.
سنجش رضایت مشتریان
مرکز پیام رعد با ارائه سرویس کامل “پیمایش رضایتمندی مشتریان” از همکاری در تهیه پرسشنامه تا اجرای ارزیابی به صورت تلفنی (با ضریب پاسخ بالای ۵۰٪)، انجام آنالیزهای دادهای مورد نیاز، ونهایتا استخراج گزارشهای تحلیلی، همکار امین و مستقل شما در ارزیابی کسب و کار و رضایت مشتریان شما از خدمات ارائه شده خواهد بود.
در یک مقیاس رضایت پنج-نقطهای، افراد دارای درجه رضایت ۵ کسانی هستند که احتمالا دوباره مشتری محصول یا خدمت شما خواهند شد؛ آنها احتمالا شما را به دیگران هم معرفی خواهند کرد. در مقابل، افرادی که به محصول یا سرویس شما نمره ۱ از ۵ دادهاند نهتنها احتمالا دیگر باز نخواهند گشت، بلکه دیگران را نیز از خرید از شما منصرف خواهند نمود.
شناسایی یا اطلاع از نسبت این دو دسته از مشتریان به کل مشتریان شما، ابزار قدرتمندی برای تعیین استراتژی فروش و همینطور کیفیت ارائه محصول یا سرویس شما خواهد بود.
شما میتوانید با اطلاع از نسبت رضایت و نارضایتی در گروههای مختلف مشتریان (براساس دستهبندیهای مختلف مانند جنسیت، سن، توانایی مالی، منطقه محل سکونت، و …)، مسیر درست بازاریابی و ایجاد حس اعتماد در هر گروه از مشتریان را طراحی و بازبینی کنید.
ارزیابی و پیمایش وضعیت رضایتمندی مشتریان همچنین اطلاعات ضروری و کلیدی در مواردی مانند اینکه کدام گروه از مشتریان نیاز به “احساس مراقبت بیشتر” یا نیاز به “احساس اهمیت بیشتری” دارند را در اختیار شما خواهد گذاشت.
مصرف کنندگان به دلیل ترکیبی از دو مزیت و منفعت اقدام به خرید یک کالا یا سرویس میکنند: امکان استفاده مطلوب از آن و همینطور داشتن حس لذت از مالکیت یا تجربه آن. فروشنده هر محصول یا خدمتی برای افزایش ضریب نفوذ خود در بازار حتما نیازمند اطلاع کافی از حس مشتریان نسبت به کالا و خدمت خود و تجارب مرتبط با آن (مانند نحوه عرضه آن) میباشد.
امنیت اطلاعات
از آنجا که حفظ امنیت اطلاعات موجود در سازمان کارفرما اهمیت بسیار بالایی دارد، این مرکز با استفاده از پیشرفتهترین متدولوژیهای روز دنیا بهمنظور رمزنگاری بانک اطلاعاتی و حفظ امنیت سرور، امنیت دادههای دریافتی و ارسالی به سازمان کارفرما را تضمین مینماید.
بازاریابی تلفنی
با رقابتی تر شدن کسب و کارها، اهمیت ارتباط مؤثر با مشتریان نیز بیشتر میشود. در این فضا از بین شیوههای مختلف ارتباط با مشتری نظیر تبلیغات، روابط عمومی، فروش شخصی، پیشبرد فروش و بازاریابی مستقیم، شیوههای ارتباط دوطرفه نظیر فروش شخصی و بازاریابی مستقیم موثرتر خواهند بود، و علت آن هم تعامل دوطرفه ای است که بین بنگاه اقتصادی و مشتریان صورت میگیرد.
یکی از راههای بازاریابی مستقیم، بــازاریابی تلفنی است که به شما اجازه میدهد با هزینهای پایین، ازتباطی مستقیم و دو طرفه با مشتریان بالقوه محصولات خود برقرار کنید.
مزایای بازاریابی تلفنی
اثربخشی و کارایی بعضی از ابزارهای رایج سنتی بازاریابی خصوصاً تبلیغات به شدت رو به کاهش است. در این حالت فرصت مناسبی برای بهرهمندی از بازاریابی تلفنی است.
هزینههای بسیاری از ابزارهای ارتباطی با مشتریان مانند هزینه تیزرهای تلویزیونی به طرز سرسام آوری بالا رفته است. بازاریابی تلفنی ابزاری مناسب است نه فقط برای فروش بلکه برای تبلیغات یادآوری کننده تا مشتریان همواره به یاد ما باشند.